sobota, 9 lipca 2011

Aktualizacja Portfela 09-07-2011

Witam Was, oto moja pierwsza obiecana aktualizacja informacji dotyczących posiadanego portfela. Z ważnych zmian, na uwagę zasługuję powiększenie udziału w posiadaniu akcji GASTELZUR w liczbie 1000 szt po cenie 0,50 zł, oraz zeszłotygodniowy wzrost spółki PEPEES i IDMSA. Dla tych z Was, którzy jeszcze nie zauważyli, pochwalę się, że właśnie spółka PEPEES była moją pierwszą spółką, której ośmieliłem się przeprowadzić analizę we wpisie "Analiza Techniczna PEPEES SA – podstawy". 

Portfel zaktualizowany na dzień 09-07-2011:





Co do wartości portfela Monet jest on nie zmienny tak samo w kwestii aktualnej wycenie jak i we wkładzie. W związku z czym przytoczę tutaj jedynie liczby: Monety Wkład: 655,76 zł    Aktualna wartość: 799   Potencjalny Z/S: 143,16 zł (21,83 %).
W portfelu Funduszy wszystko wygląda pozytywnie, natomiast w portfelu GPW już nieco gorzej. Jednak w tym momencie nie ma się czym przejmować ani zbytnio podnosić alarmu. W tabelach pokazały się kolumny potencjalny zysk i stopa zwrotu, które są wyliczone bardzo "na oko" ponieważ nie uwzględniłem w nich prowizji ze sprzedaży, czy podatku. Dodałem również nową formę inwestycji Lokata, która będzie pełniła rolę przetrzymywania pieniędzy, w czasie kiedy nie będzie możliwa żadna inwestycja po zrealizowaniu poprzedniej.

Podsumowując zmiany w Portfelu od ostatniej aktualizacji:

1. Zwiększyłem wkład w portfel GPW: 503 zł
2. Nie zrealizowałem żadnego zysku czy straty

Aktualna wartość:
Ogółem: 9474,26 Zmiana : 503 zł (0%)


GPW: 6013,5 zł Z/S: 0 zł (0%)


Fundusze: 2805 zł Z/S: 0 zł (0%)


Monety: 655,76 zł Z/S: 0 zł (0 %)

Lokata: 0 zł

Trzymajcie kciuki przed kolejną aktualizacją :-).

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz