niedziela, 3 lipca 2011

Portfel cz. I

Czas wypełnić pierwsze postanowienia. Poniżej przedstawię mój aktualny portfel spółek na GPW oraz Funduszy. Na tym etapie nie będę przedstawiał średnich cen poszczególnych walorów ponieważ założyłem, że startuję od zera, czyli akceptuje aktualne straty (a jest ich trochę :) bo jest to 1082,86 zł ). W przypadku zmian w portfelu danej spółki zostanie przedstawiona jej aktualna średnia cena.  Ale w tym momencie aktualna wycena akcji po cenach z 1-07-2011 roku będzie uznana za mój początkowy wkład, co ułatwi przyszłe rozliczanie na potrzeby bloga. Dodatkowo w celach naukowych będę w przyszłości próbował przeprowadzić analizy poszczególnych spółek, i wtedy to postaram się nieco opisać moją historię z daną spółką.

 
 Jak wynika z tabeli aktualny wkład w portfel GPW wynosi: 5510,5 zł
A zysk/strata na portfelu w tym momencie to prowizje za zakupy poszczególnych akcji: -60

Teraz portfel Funduszy. No i tutaj szału nie ma. Jeszcze 2 miesiące temu miałbym się czym pochwalić ale w tej chwili mój portfel to jedynie 2 fundusze:


Wkład w portfel Funduszy: 2805 zł
Zysk/Strata : 293,46

 W każdym przypadku nie uwzględniam jeszcze podatku belki - zrobię to dopiero przy realizacji ewentualnego zysku/straty.  Po prawej stronie blogu możecie znaleźć aktualny stan portfela ogółem, jak i z podziałem na poszczególne elementy.

W najbliższym poście chciałbym opisać mój portfel surowców - czytaj monet :) Tak więc do zobaczenia ! :) 


Zachęcam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz