sobota, 2 lipca 2011

Czyli, że o co chodzi?


Oto mój Pan:
  •   Aktualnie posiadam pewne inwestycję na GPW, w funduszach oraz w złocie :). Nie jest to ogromna kwota ale od czegoś należy zacząć. Chciałbym na blogu stworzyć swój portfel posiadanego majątku.
  •  Chciałbym opisywać, dlaczego jego skład jest taki, a nie inny; tworzyć dziennik zmian w portfelu oraz opisywać powody tych zmian.
  •  Nie jestem Profesjonalistą a nawet bez ogródek powiem, że jestem laikiem i amatorem, dlatego też stworze serie tematów, które będą wzbogacać moją wiedzę i mam nadzieje powoli wyciągać mnie z ciemnej (czerwonej) strony mocy na tę lepszą zieloną.
  • Regularnie będę dopłacał do portfela wszystkie kwoty, które uznam za wolne środki. Nie ukrywam, że na blogu pojawią się pewnie reklamy z których ewentualny zysk w 80% przekaże do portfela o czym natychmiast będę informował. - Jednak tutaj nie liczę na wielkie zyski.
  • Chciałbym na koniec każdego roku cieszyć się z dodatniej stopy zwrotu moich inwestycji i zdobytej wiedzy.



Zasady dla gości na Blogu?
Nie mogę zabronić nikomu komentowania moich wpisów bo to się mija z celem zakładania tego Bloga - a wręcz przeciwnie Gorąco zachęcam do komentowania każdego nowego postu. Liczę na komentarze zarówno pozytywne, ale również, a nawet przede wszystkim - konstruktywne negatywne. Bardzo proszę was o wytykanie mi wszystkich błędów, które będę popełniał w moich analizach i przemyśleniach. Nie miejcie litości ale proszę tu o wyrozumiałość dla mnie - Laika.

Dodam tylko, że nie będę tolerował ogólnie pojętego wulgaryzmu i agresji a tego typu komentarze będę usuwał.

Tak więc, wszyscy gotowi? można zaczynać? ... start :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz