środa, 13 lipca 2011

Admiral Markets - konto zostało aktywowane

Stało się, stało :-). Dziś zostałem szczęśliwym posiadaczem konta pozwalającego na grę na rynku Forex. Oczywiście nie chciałbym zostać źle odebrany, bo nie chcę robić tutaj reklamy pośrednika. Mój wybór Admiral był spowodowany dwoma sprawami:

1. minimalna depozyt na koncie to 50 zł a jako, że będą to moje pierwsze poważne próby na koncie rzeczywistym, nie chcę ryzykować większymi kwotami. Moja pierwsza wpłata będzie na poziomie 400-500 zł. W przypadku takiej wpłaty na początku dźwignia zostanie ustawiona na poziomie 1:500. Jestem świadom, że gra przy takiej dźwigni to nic mądrego ale tak jak pisałem to moje początki a celem jest zdobycie doświadczenia i przyzwyczajenie się do zawieranie transakcji za prawdziwych pieniądzach;
2. konto obsługiwane może być za pomocą platformy MetaTrader 4 a właśnie na tej platformie zdobywałem swoje pierwsze doświadczenie na kontach Demo i nadal z tej platformy korzystam.

Kiedy tylko konto zostanie zasilone, odpowiednia kwota pojawi się w dziale Portfel. Na Forex`ie zamierzam grać głównie na parze EURUSD (niski Spread) a wszystkie moje transakcje pokaże i opiszę tutaj.

Życzcie mi szczęścia! 
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz