wtorek, 12 lipca 2011

Pepees analiza techniczna – podstawy cz. 2

Tak jak wspominałem we wpisie „Analiza Techniczna PEPEES SA – podstawy” w ostatnich 2 dniach jak i najbliższym czasie nadal można będzie się spodziewać dziwnych i niezrozumiałych wahań na kursie spółki. Czego powodem miało być oczekiwanie na wynik pozwu sądowego(około połowa lipca). Niestety do tej huśtawki, kilka mocnych pchnięć dodała sytuacja na szerokim rynku. Niestety moja wiedza w tym momencie nie pozwala mi na przeanalizowanie powodów całego tego zamieszania. Jedno czego jestem pewien to to, że problemem stała się możliwość wstąpienia Włoch do Klubu Europejskich Przegranych, do którego należą już Grecja, Portugalia czy Irlandia. A co za tym idzie, w oczach inwestorów najpewniej zawitała wizja kolejnej fali kryzysu co pociągnęło za sobą spadki na wielu spółkach i osłabienie złotego w stosunku do wszystkich ważnych walut.

Na szczęście od godziny 14 widać było odwrót od ogólnej paniki, który jeszcze w tym momencie nie uznałbym za coś trwałego. W całym tym zamieszaniu ucierpiały wszystkie spółki z mojego portfela w tym PEPEES, którego wykres prezentuje się następująco:


Jak widać na wykresie cena akcji odbiła się od okolic poziomu 50% wzniesienia Fibo, zamykając się na dość istotnym lokalnym wsparciu na poziomie 0,95 zł. Niestety jeżeli nastroje na giełdzie nie ulegną wyraźniej poprawie możliwe będzie kolejne testowanie poziomu 0,91 zł (50% Fibo) i możliwe, że pozytywna dla inwestorów, decyzja sądu nie wpłynie od razu na poziom akcji w sposób, który wszyscy byśmy chcieli - wzrosty na spółce.Scenariusze z poprzedniego wpisu są nadal aktualne dla spółki Pepees.

Podsumowując nadal należy tylko obserwować spółkę i czekać kolejno na decyzję sądu i nastroje na rynku związane ze sprawą Włoską.

Pozdrawiam i zachęcam do dyskusji a dodatkowo bardzo wdzięczny byłbym za rozjaśnienie mi nieco sprawy Włoskiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz