wtorek, 26 lipca 2011

Aktualizacja Portfela 26-07-2011

Oto obiecana aktualizacja portfela. Wszystkie elementy portfela zostały wycenione na dzisiejszy dzień, po zakończeniu sesji. Niestety jak widać na zestawieniu poniżej, nie wygląda to najlepiej w przypadku GPW. Całe zamieszanie kolejno z Grecją, Włochami, Irlandią, obniżaniem ratingów kolejnym krajom oraz aktualna sytuacja w USA związana rozgrywanymi gierkami gospodarczo politycznymi, bardzo źle wpłynęły na kursy spółek z mojego portfela. Dodatkowym minusem jest fakt, że wiele spraw na rynkach globalnych jest w zawieszeniu i nie znalazło swojego finału, plus są wakacje a więc ruch na parkiecie taki jak na autostradzie A2. :)

Aktualny portfel 27-07-2011:

 


Moja strategia wygląda następująco, czekamy do wyników spółek oraz na rozstrzygnięcia spraw innych krajów. Jeśli na to budżet pozwoli to może dokonam między czasie jakiś zakupów.

Uwaga NOWOŚĆ:
We wpisie: "Admiral Markets - konto zostało aktywowane" poinformowałem Was o otwarciu konta na rynku Forex. Na konto to dokonałem już wpłaty 500 zł co oczywiście zostanie dopisane do portfela, oraz przeprowadziłem już kilka transakcji. Co do tych transakcji oraz sposobu podejmowania decyzji obiecuje napisać w kolejnych wpisach. Aktualnie jestem na etapie czytania kliku książek związanych z analizą techniczną oraz fundamentalną, z których chciałbym czerpać wiedzę w czasie podejmowania decyzji na Forexie.

Stan początkowy konta: 500 zł
Aktualny Stan(zrealizowane zyski/straty):  624,44 zł
Z/S: 124,44 zł (24,8 %)

Podsumowując zmiany w Portfelu od ostatniej aktualizacji:


Początkowa: 8971,26 zł
1. Wpłata na konto Forex 500 zł

Aktualna wartość:

Ogółem: 10098,7 Zmiana: 1127,44 zł (12,57%)


GPW: 6013,5 zł Z/S: 0 zł (0%)


Fundusze: 2805 zł Z/S: 0 zł (0%)


Monety: 655,76 zł Z/S: 0 zł (0 %)

Forex: 624,44 zł Z/S: 124,44 zł (24,8%)

Lokata: 0 zł


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz